Посада: викладач.
Освіта: закінчила
факультет французької мови КНЛУ; у 2009 р. пройшла курс Master 1 з
вивчення французької літератури у Пікардійському університеті ім.
Ж.Верна, Франція; навчалася в аспірантурі при кафедрі теорії та історії
світової літератури КНЛУ.
Основні курси:
Антична література
Історія зарубіжної літератури від Античності до Просвітництва
Сфера наукових зацікавлень: французька література, розвиток і теоретичне осмислення сучасної драми.
Список останніх публікацій:
Работяга
Анна. О возможности диалога в новейшей драме: феномен Б.-М. Кольтеса в
контексте французской традиции «проклятых поэтов» // Literatures and the
Process of Cultural Globalization. VIII International Symposium
Contemporary Issues of Literary Criticism. – Tbilisi: Shota Rustaveli
Institute of Georgian Literature, 2014. – Vol. 2 – P. 45-53.
Работяга
А.И. Пьеса "Роберто Зукко" как итог творческих поисков Б.-М. Кольтеса:
драма на грани классической трагедии и криминальных хроник СМИ //
Павермановские чтения. Литература. Музыка. Театр: сб. наук. тр./ Под
ред. О.Н. Турнышевой. – Екатеринбург: Издательский Дом "Ажур", 2014. –
234 с. (вып. 2). – с. 166-171.
Работяга Г.
Прислухаючись до персонажа: особливості драматичного мовлення у «театрі
голосів» Ф. Міньяна (на матеріалі п’єси «Помешкання») // Сучасні
літературознавчі студії. У просторі наукового пошуку В.І.Фесенко.
Збірник наукових праць. Вип. 11. Гол. ред. Н.О. Висоцька. – К.: Вид.
центр КНЛУ, 2014. – 626 с. – с. 480-488.
Работяга Г.
Переосмислення травматичного воєнного досвіду доби в п’єсах Ф. Міньяна
«Вояки» (1987) та «Куди ж ти, Єреміє?» (1988) // Іноземна філологія.
Вип. 126. Гол. ред. А.Й.Пославська. – Л.: Львівський національний
університет імені Івана Франка, 2014. – 267 с. (частина 2). – с. 80-86.
Работяга
Г. Поезія та проза самотності: Драматичний монолог у п’єсі Б.-М.
Кольтеса «Ніч незадовго перед лісами» // Курбасівські читання: Науковий
вісник / Нац. центр театр. мистец. ім. Леся Курбаса; редкол.: Н.
Корнієнко (голова) та ін. – К.: [НЦТМ ім. Леся Курбаса], 2013. – №8:
Актуальне мистецтво/ Ред., упоряд. О. Танюк, О. Островерх. – 280 с.– с.
129-137.
Работяга Г. Композиційні та світоглядні
особливості драматичного конфлікту у п’єсі Б.‑М.Кольтеса «битва негра з
собаками» // Від бароко до постмодернізму: [зб. наук. пр.] : в 2 т. /
Редкол.: Т.М. Потніцева (відп. редактор) [та ін.]. – Д.: Вид-во
Дніпропетр. нац. ун-ту, 2013. – Вид. XVII. – T. 2. – 216 c. – с.
168-172.
Работяга Г. Рецепція традиційних та новітніх
медіа в сучасному театрі (на матеріалі п’єси Ф.Міньяна «Інвентар» та
відеороботи І. Мюлер «Ти там, але я тебе не бачу») // Сучасні
літературознавчі студії. Постгуманізм та віртуальність: літературні
виміри. Збірник наукових праць. Вип. 10. Гол. ред. Н.О. Висоцька. – К.:
Вид. центр КНЛУ, 2013. – 516 с. – с. 332-341.
Немає коментарів:
Дописати коментар