суботу, 28 листопада 2015 р.

Фотозвіт: незвичне заняття курсу "Схід на Заході, Захід на Сході"





10 листопада 2015 чергове заняття з курсу «Схід на Заході, Захід на Сході: сучасна література в світлі антропологічної парадигми» (керівник - доц. Юрчук О.О.) для студентів 4 курсу факультету сходознавства пройшло в «Чайному клубі». Тема заняття - «Гастрономічний код в сучасній літературі» - сприяла вибору місця проведення. Заняття супроводжувалось дегустацією смачного китайського чаю і презентаціями з тем «Гастрономічний код і естетичний смак в романі Мастера Ченя "Дегустатор"» (підготували Мотрич К. і Стрижак О.) і «Топос Лондона. Життя в Європі очима китаянки в романі Го Сяолу "Короткий китайсько-англійський словник коханців"» (підготували Ричек О. і Старосвістський С.)

Студенти поділилися своїми враженнями:

«Чай… мій улюблений напій…скільки приємних спогадів з дитинства… Зараз мені вже 21 рік, і минулий рік я прожила в Китаї. Там я, звісно, куштувала справжній чай, а не той, що продають у нас в пакетиках. Китай… далека і, для нас, екзотична країна, де все по-іншому! Але повернемось до чаю. Отже, смак спочатку - м’який, а потім – терпкий…Як життя». (Мотрич К.)

«Чайна церемонія. Спочатку нам коротко розповіли про чай, який ми будемо пити, "Красуня під місячним сяйвом". Чай підігрівався на підставці зі свічкою. Дівчина повільними рухами розливала його в мініатюрний китайський посуд і розповідала про спосіб заварювання й смакування. Як виявилось, на знак особливої вдячності за смачний напій його треба пити з присьорбуванням». (Костюченко Л.)

«Обстановка чайного клубу: екзотичний інтер’єр, фігурка Будди зі свічкою і бамбуковий декор на стінах, - перенесли мене в інший світ. Я поринула в світ Сходу, його культуру. Це були незабутні нові враженння. Мене вразила церемонія чаювання: від заварювання чаю до його дегустації. Заняття було приємним і незвичним. У такій атмосфері обговорювати літературу набагато приємніше, ніж сидячи в аудиторії. Кожний ковток чаю сприяв більш відкритому спілкуванню, обговоренню і сприйняттю інформації». (Куприк П.)

Немає коментарів:

Дописати коментар