середу, 2 липня 2014 р.

Теми курсових та магістерських робіт на 2014-2015 навч. рік

доц.. Іваненко В.А.

Студентам 2 курсу


1. Наративні особливості  роману Лоренса Стерна «Життя і думки Трістрама Шенді, джентльмена»
2. Функції принципу монтажу в романі Лоренса Стерна «Життя і думки Трістрама Шенді, джентльмена»
3. Особливості літературної школи Глазго наприкінці ХХ – початку ХХІ ст.
4. Особливості літературної школи Единбургу наприкінці ХХ – початку ХХІ ст..
5. Феномен їжі у новелі У. М. Теккерея «On Some Dinners at Paris»
6. Готичність роману Й. Бенкса «Пісня каміння»
7. Символізм у романі Й. Бенкса «Пісня каміння»
8. Оніризм у романі Й. Бенкса «Канал снів»
9. Феномен музики у романі Й. Бенкса «Канал снів»
10. Інтермедіальність літератури і кіно: особливості екранізації роману У. М. Теккерея «Ярмарок марнославства» (2004 рік)
11. Інтермедіальність літератури і кіно: особливості екранізації роману У. М. Теккерея «Ярмарок марнославства» (1998 рік)
12. Ключові форми поетики романтизму в романі Ч. Діккенса «Девід Копперфільд»
13. Гендерний аспект роману Г. Мелвілла «Мобі Дік»
14. Травматичний досвід та його функції у романі Тоні Моррісон «Пісня Соломона»
15. Феномен «Іншого» у романі Тоні Моррісон «Найблакитніше око»
16. Фігури замовчування та їх текстуальні відповідники в екранізації роману  Е. Бронте «Буремний перевал» (2011б А. Арнольд)
17. Функції травматичного досвіду в романі Тоні Моррісон «Кохана»
18. Гендерні проблеми роману Тобіаса Смоллетта «Пригоди Перегріна Пікля»


Студентам 4 курсу


1.       Детериторіалізація влади в романі Джеймса Келмана “How Late It Was, How Late”
2.       Травма та її наративні репрезентації в романі Джеймса Келмана “Translated Accounts”
3.       Можливі світи в романі Аласдера Грея Lanark
4.       Особливості поетики роману Аласдера Грея Lanark
5.       Наративні стратегії роману Алена Ворнера “These Demented Lands”
6.       Розпорошена ідентичність в романі А. Л. Кеннеді Looking for the Possible Dance
7.       Особливості хронотопу в романі А.Л. КеннедіLooking for the Possible Dance
8.       Особливості хронотопу в романі А.Л. Кеннеді  So I Am Glad

Теми магістерських робіт
  1. Хонтологічні вектори збірки новел А.Л. Кеннеді “Now That You’re Back
  2.  Естетика хонтології у романі А.Л. Кеннеді “Original Bliss” 
  3. Шизоїдний дискурс у збірці новел Джеймса Келмана “Greyhound for Breakfast”
  4. Містечковість VS глобалізація у романі Ірвіна Велша “Trainspotting”
  5. Поетика міста у творчості Ірвіна Велша
  6. Транскультурні коди у романі Енні Донован Buddha Da
  7. Функції музики в романі Енні Донован Buddha Da
  8. Шотландсько-азіатський культурний діалог в романі Суахіла Сааді Psychoraag
  9. Музичний семплінг як пошук смислів у романі Суахіла Сааді Psychoraag




1 коментар:

  1. Я прошу прощения, но, позвольте узнать, какова причина того, что Шульгун Мадлен Эдуардовна больше не читает лекции второму курсу факультета переводчиков?
    Если-ли возможность, хотя бы небольшая, прослушать материал лекций и защитить курсовую у Мадлен Эдуардовны с другим факультетом?
    Заранее спасибо.

    ВідповістиВидалити